HONGKONG KITCHEN

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 137 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij HongKong Kitchen. Meer weten? Ontdek meer

6 jul 2024 om 12:21 Lekker, enige nadeel: kip met zout/peper en lente ui.... Geen lente ui gezien, wel heel veel paprika (die had ik niet verwacht), jammer.
5 jul 2024 om 18:16 Very nice Asian food
28 mei 2024 om 19:07 Very nice Asian food, very clean also
26 apr 2024 om 18:28 Heerlijk
25 apr 2024 om 23:56 2,5 hours to receive my order. Never again.
21 apr 2024 om 19:45 Lekker eten, wel jammer dat de gamba's peper zout niet zijn gepeld. Eten was goed verpakt en kwam op tijd binnen.
6 apr 2024 om 11:03 Goed
30 mrt 2024 om 7:01 Deze keer stuk minder.
27 mrt 2024 om 23:39 Het duurde meer dan TWEE uur voor dat het eten kwam. Zonder enig bericht, telefoon werd niet opgenomen. Dus hier bestel ik nooit meer
22 mrt 2024 om 20:53 Lekker
16 mrt 2024 om 22:20 Eten prima, jammer dat Thuisbezorgd altijd extreem laat bezorgt.
2 mrt 2024 om 8:27 Het duurde 135 min voordat de bestelling aankwam. Dat was te laat, maar Thuisbezorgd weigerde de bestelling te annueleren. Hoe het eten smaakt kan ik niet zeggen, had immiddels maar brood gegeten. Het is beter om niet via Thuisbezorgd te bestellen.